سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

تا کور شود هر آنکه نتواند دید

من خیلی ناراحتم متاسفانه امسال این توفیق رو نداشتم تو راهپیمایی روز قدس شرکت کنم ... 

حتی خجالت می کشم مطلب بنویسم.... 

تا صبح که احیا بودیم و بعدش اومدیم خونه سعی کردیم زور خودمون رو زدیم تا ۸ بیشتر نتونستیم بیدار بمونیم... 

از اون روز دیگه حتی خجالت می کشم عکس هایی رو از راهپیمایی بزرگ روز قدس بزارم ... 

چیکار کنم شاید لیاقت نداشتم... 

ولی باز هم تا کور شود هر آنکه نتواند دید  .  

 دیدید چطوری دولت ساندیسا و ساندویچ ها رو پخش می کرد .../... البته یه گوشه هایی هم ۸۰ هزار تومن پول می دادن من ندیدم چون خواب بودم ولی می دونم بابا اصلا این ملت افسارشون به ساندویچ و کیک وصله. آقا من که دیدم شما رو نمی دونم ایران یکپارچه سبز شده بود و فریاد می زد: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران . 

 

چیه ندیدید؟ 

بابا من دیدم . ندیدید چطوری محافضای دولت چهار نفر رو با تیر زدن ؟ 

یا سنگ پراکنی ارازل و اوباش های بسیجی به مردم به دفاع و مظلوم آزادی خواه؟ 

تازه یک سری عکس می زارم ببینید دیگه انکار نکنید. 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد