سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

"کوشنر"به هواخواهی از زن‌ بدکاره خودش را به ایران دعوت کرد!

"کوشنر"به هواخواهی از زن‌ بدکاره خودش را به ایران دعوت کرد!

در یک اقدام عجیب دیپلماتیک که در نوع خود منحصر بفرد است وزیر خارجه فرانسه برنارد کوشنر اعلام کرده است که پس از پایان ماه مبارک رمضان برای جلوگیری از اعدام !!سکینه آشتیانی قصد مسافرت به ایران را دارد.

به گزارش رجانیوز، این خبر که امروز در روزنامه تایمز لندن انتشار یافته است باعث تعجب همگان شده است که چگونه کشور فرانسه و وزیر خارجه این کشور اقدام به انتشار این خبر داده اند و این در حالیست که موضوع سکینه آشتیانی همگان را در جهان متحیر نموده است خصوصا فرانسویان مبادی اداب و احترام خانوادگی که رهبران آن دم از دمکراسی پارلمانی می زنند.

نکته مهم واساسی در این زمینه این است که موضوع سکینه آشتیانی اکنون بهانه ای شده است که غرب با تمامی امکانات حتی دیپلماتیک! سعی در حل آن دارد.

این بی تدبیری و عدم شناخت صحیح از جامعه انقلابی ایران در زمانی صورت میگیرد که غرب تمامی امکانات رسانه ای خود را بر روی موضوع آشتیانی متمرکز کرده است و عدم شناخت جامعه غرب از ایران را بیشتر نمایان می سازد.

برای پشتیبانی از خانم سکنه آشتیانی نه تنها رسانه های غربی بلکه مقامات رسمی و ارشد غرب بمیدان آمده اند و این موضوع بخوبی نشانگر عمق تضاد آنها با اعتقادات مذهبی و حقوق اسلامی جوامع اسلامی دارد که به هر نحو ممکن قصد دارند ثابت کنند که علم حقوق را آنها از متون اسلامی دریافت کرده اند ودر طی دوران گذشته براساس این متون سیستم قضایی خود را در کشورهای خودشان برنامه ریزی کرده اند اکنون چگونه سعی دارند از این موارد برای تبلیغات علیه نظام اسلامی بهره بجویند.

اقدام وزیر امور خارجه فرانسه برای سفر به ایران بعد از اتمام ماه مبارک رمضان نشانگر عمق عدم شناخت غرب از مقوله ای بنام اسلام انقلابی را دارد که اگرچه ایران به واسطه انقلاب اسلامی و پیام امام خمینی این مقوله را سی سال پیش برای آنها تشریح کرده است اما اکنون بنظر می رسد که غرب نیاز دارد تا چندین سال دیگر به مفهوم واقعی این مقوله پی ببرد.

وزیر امور خارجه فرانسه در ارتباط با سفر به ایران بتنهایی تصمیم نگرفته است بلکه او با مجوز اتحادیه اروپایی و نهایتا همپیمانان امریکایی این تصمیم را اخذ کرده است و این نشان می دهد که سرویس های امنیتی فرانسه و نهایتا اتحادیه اروپا موضوع سکینه آشتیانی را فراتر از تمامی بحث ها در مورد ایران می‌دادنند حتی برنامه هسته ای می دانند!

آنچه که مهم است موضوع آشتیانی به این زودیها قرار نیست به کنار گذاشته شود و غرب فکر می کند که از این موضوع می تواند برای خود محملی برای مقابله با ایران پیدا کند، محملی که مانند دیگر موضوعات غرب برعلیه ایران راهی دیگری جز رفتن به سطل زباله بهمراه نخواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد