سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

۱

.

آمریکا به ایران حمله کند، جان سالم به در نخواهد برد

رئیس ستاد کل ارتش روسیه:
آمریکا به ایران حمله کند، جان سالم به در نخواهد برد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به آمریکا هشدار داد که حمله نظامی به ایران تنها شکست آمریکا را به دنبال دارد و آمریکا از چنین اقدامی جان سالم به در نخواهند برد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی «راس بالت»، ژنرال "نیکولای ماکاروف " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: حمله نظامی احتمالی به ایران برای آمریکا تنها شکست به همراه دارد و آمریکا از چنین اقدامی جان سالم به در نخواهند برد.
وی در عین حال تاکید کرد که رهبران روسیه تمام تلاش خود را بکار خواهند بست تا مانع از بروز چنین حمله‌ای شوند.
ماکاروف روز چهارشنبه گفت: دریادار "مایکل مولن " رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا اخیرا اعلام کرده که در این کشور طرحی برای حمله نظامی به ایران وجود دارد. ولی آمریکایی‌ها باید دقیقا این مسئله را درک کنند که در حال حاضر و زمانی که آنها در حال انجام عملیات نظامی گسترده در افغانستان و عراق هستند، گشودن جبهه سومی برای حمله به ایران تنها منجر به شکست آنها می‌شود و نخواهند توانست از چنین اقدامی جان سالم بدر ببرند.
این ژنرال بلندپایه معتقد است که عواقب حمله احتمالی به ایران «بسیار وحشتناک» خواهد بود، ضمن اینکه این عواقب تنها شامل منطقه نبوده و برای روسیه نیز خطرناک است.
"نیکولای ماکاروف " افزود: ایران همسایه روسیه است، ما با دقت زیاد روند اوضاع پیرامون این کشور را زیر نظر داریم و رهبران روسیه به هر اقدامی دست خواهند زد تا مانع از بروز چنین روند اوضاعی (حمله نظامی به ایران) شوند.
انتهای پیام/.

دانلود ف

دانلود ف

عکس محمد احمدی نژاد بر روی تی شرت سربازان اسرائیلی

 

 

من هدف از این کار رو نمی دنم پس فقط چون برام جالب بود گزاشتم البته شاید عکسش قدیمی باشه اما شاید کسی ندیده باشه.....

دشمنان خیلی عصبانیند

بعد از حماسه پر شکوه مردم انقلابی و ولایت دوست ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال و بستن دهن فتنه گران دشمنان ما دست از به روز کردن سایت ها و وبلاگ ها برداشته اند و یا با نوشتن چند خط به خود امیدواری می دهند در عوض شروع به توهین در نظرات به این وبلاگ ها مثل وبلاگ ما کرده اند و بیشتر از همیشه می توان عصبانیت را در جملاتشان مشاهده کرد من با خواندن این نظرات نه تنها عصبانی نمی شوم بلکه خوشحال می شوم که این ها اینقدر ضعیف شده اند 

 

 

 

 

والعاقبت للمتقین 

فتنه اخیر فرصتی برای نمایش قدرت نظام اسلامی بود

انبارلوئی در گفتگو با فارس:
فتنه اخیر فرصتی برای نمایش قدرت نظام اسلامی بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور 50 میلیونی پایان کار فتنه را رقم زدند گفت که فتنه اخیر این فرصت را مهیا کرد تا جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به رخ جهانیان بکشاند.

محمد‌کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سردبیر روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی حماسی و ملی ملت ایران در 22 بهمن، این حضور را مبهوت‌کننده دشمنان توصیف کرد و گفت: در سالروز سی و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، حضور آگاهانه ملت ایران موجب ترکیدن حباب فتنه‌های آمریکا شد و این پاسخ قاطع ملت ایران به دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان بود.
وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم پاسخی رسا به رسانه‌های غربی که در فتنه هشت ماهه اخیر نقشی اساسی داشتند بود، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی را تحقیر کرده‌اند و نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند و ادعاهای آنها تاثیری در اعتقادات ملت ایران ندارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فتنه اخیر دشمن موجب فرصت‌هایی برای نظام جمهوری اسلامی شده است، گفت: فرصت‌هایی که فتنه اخیر برای نظام اسلامی به وجود آورده بود هیچ گاه در سه دهه گذشته به دست نیامده بود و این فرصت‌ها دستاورد فتنه اخیر بود.
انبارلویی با بیان اینکه فتنه اخیر این فرصت را مهیا کرد تا جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به رخ جهانیان بکشاند، یادآور شد: فتنه پس از انتخابات نه تنها دستاوردی برای فتنه گران نداشت بلکه به اعتراف خودشان آنها را رسوا و شکست خورده، رقم زد.
سردبیر روزنامه رسالت با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها 50 میلیون بلکه همه ملت ایران در خیابان‌ها حاضر بوده‌اند، اضافه کرد: در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها اصلاح طلب و اصولگرا و یا خودی و یا غیرخودی بلکه همه ملت ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی به صف ایستاده‌ و از کیان نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.
وی در پایان با بیان اینکه قوه قضائیه وظیفه حساسی دارد گفت که پس از این حضور میلیونی قوه قضائیه موظف است که طبق قانون برخوردی قانونی با عوامل فتنه داشته باشد.
انتهای پیام/ی

اعتراض مردم تبریز مانع از سفر موسوی به این شهر شد

میرحسین موسوی که قرار بود شب گذشته به تبریز سفر کند به دلیل اعتراض گسترده مردم این شهر، سفر خود را لغو کرد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میرحسین موسوی قرار بود ساعت 21:30 پنج‌شنبه شب با پرواز شماره 5206 شرکت هواپیمایی آتا به تبریز سفر کند اما اعتراضات گسترده مردم این شهر وی را مجبور به لغو این سفر کرد.
مردم انقلابی و خداجوی تبریز که بعدازظهر امروز در جریان سفر میرحسین موسوی به این شهر قرار گرفتند از نخستین ساعات عصر پنج‌شنبه 22 بهمن از نقاط مختلف شهر خود را به فرودگاه بین‌المللی تبریز رسانده و درهای خروجی آن و مبادی ورودی شهر را مسدود کردند.
میرحسین موسوی با اطلاع از اعتراضات و محاصره فرودگاه این شهر توسط مردم، مجبور به لغو سفر خود شد و مسئولان فرودگاه نیز با اعلام این موضوع از مردم خواستند که منطقه را ترک کنند.
براساس این گزارش، مردم تبریز که در اعتراض به سفر موسوی به این شهر در محل فرودگاه گرد آمده بودند، با شنیدن خبر لغو سفر وی، به تدریج فرودگاه این شهر را ترک کردند، اما برخی از آنها همچنان به صورت پراکنده در مبادی ورودی شهر حضور دارند.
مخالفت مردم تبریز نسبت به سفر موسوی به این شهر که پیش از این ادعا شده بود نامبرده جایگاه ویژه در بین مردم این شهر دارد در حالی صورت گرفت که صبح روز 22 بهمن نیز موسوی هنگام حضور در راهپیمایی گسترده مردم تهران در سی‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مخالفت گسترده و شعار «مرگ بر منافق» آنها مواجه و مجبور به گریز از صحنه شد.