سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

فتنه اخیر فرصتی برای نمایش قدرت نظام اسلامی بود

انبارلوئی در گفتگو با فارس:
فتنه اخیر فرصتی برای نمایش قدرت نظام اسلامی بود

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه مردم با حضور 50 میلیونی پایان کار فتنه را رقم زدند گفت که فتنه اخیر این فرصت را مهیا کرد تا جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به رخ جهانیان بکشاند.

محمد‌کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سردبیر روزنامه رسالت در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی حماسی و ملی ملت ایران در 22 بهمن، این حضور را مبهوت‌کننده دشمنان توصیف کرد و گفت: در سالروز سی و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران، حضور آگاهانه ملت ایران موجب ترکیدن حباب فتنه‌های آمریکا شد و این پاسخ قاطع ملت ایران به دشمنان انقلاب اسلامی در سراسر جهان بود.
وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم پاسخی رسا به رسانه‌های غربی که در فتنه هشت ماهه اخیر نقشی اساسی داشتند بود، تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی رسانه‌های غربی را تحقیر کرده‌اند و نشان داده‌اند که همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند و ادعاهای آنها تاثیری در اعتقادات ملت ایران ندارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه فتنه اخیر دشمن موجب فرصت‌هایی برای نظام جمهوری اسلامی شده است، گفت: فرصت‌هایی که فتنه اخیر برای نظام اسلامی به وجود آورده بود هیچ گاه در سه دهه گذشته به دست نیامده بود و این فرصت‌ها دستاورد فتنه اخیر بود.
انبارلویی با بیان اینکه فتنه اخیر این فرصت را مهیا کرد تا جمهوری اسلامی ایران قدرت نرم خود را به رخ جهانیان بکشاند، یادآور شد: فتنه پس از انتخابات نه تنها دستاوردی برای فتنه گران نداشت بلکه به اعتراف خودشان آنها را رسوا و شکست خورده، رقم زد.
سردبیر روزنامه رسالت با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها 50 میلیون بلکه همه ملت ایران در خیابان‌ها حاضر بوده‌اند، اضافه کرد: در راهپیمایی 22 بهمن نه تنها اصلاح طلب و اصولگرا و یا خودی و یا غیرخودی بلکه همه ملت ایران در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی به صف ایستاده‌ و از کیان نظام اسلامی دفاع کرده‌اند.
وی در پایان با بیان اینکه قوه قضائیه وظیفه حساسی دارد گفت که پس از این حضور میلیونی قوه قضائیه موظف است که طبق قانون برخوردی قانونی با عوامل فتنه داشته باشد.
انتهای پیام/ی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد