سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

ایران یکپارچه خروش ضد صهیونیستی/ اثری از فتنه‌گران نبود +عکس

ایران یکپارچه خروش ضد صهیونیستی/ اثری از فتنه‌گران نبود +عکس

تمام شهرهای ایران اسلامی از صبح روز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور مردم و مسوولان، یکپارچه فریاد "مرگ بر اسرائیل" بود و اثری از فتنه‌گرانی که سال گذشته با شعارهای دشمن‌پسند خود تا مدت‌ها برای رسانه‌های ضدایرانی خوراک تبلیغاتی فراهم کرده بودند، در میان سیل خروشان ملت دیده نشد.

گزارش خبرنگاران ما از سطح شهر تهران که سال گذشته مرکز تجمع فتنه‌گران روزه‌خواری که شعار "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران" سر می‌دادند، حاکی است که امسال ملت یکپارچه علیه صهیونیست‌ها شعار دادند.

 

دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور که سخنران ویژه راهپیمایی روز قدس نیز بود از ساعت اولیه به جمع راهپیمایان روزه‌دار تهران پیوست. رئیس قوه قضائیه نیز در جمع راهپیمایان حضور یافت. رئیس مجلس شورای اسلامی به‌عنوان سخنران ویژه در جمع راهپیمایان شهر مقدس قم حاضر شد.

همچنین در حالی که اثری از اخلال‌کنندگان در نظم عمومی در مراسم با شکوه روز قدس امسال نبود، سران فتنه به‌ویژه کروبی که پیش از این به‌طور مکرر برای حضورش در راهپیمایی خط و نشان کشیده بود، جرأت نکردند در جمع روزه‌داران ضد صهیونیست تهران حاضر شوند.

تأکید بر اتحاد ملت ایران حول آرمان‌های انقلاب اسلامی، بی‌نتیجه بودن مذاکرات سازش در واشنگتن، جرأت نداشتن و نبود امکان حمله به ایران برای رژیم صهیونیستی، شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی جزو محورهای اصلی سخنان مقامات شرکت کننده در این راهپیمایی بود.

حضور گسترده مردم و نمایش برگ دیگری از افول کامل جریان فتنه، سریال غافلگیری‌های رسانه‌های بیگانه و انتظار بیهوده آنان را که از 9 دی و 22 بهمن 88 آغاز شد، تکمیل کرد، به طوری که شبکه تلویزیونی العربیة وابسته به دولت سعودی که سال قبل گزارش لحظه به لحظه از ناآرامی‌ها در تهران می‌داد، اشاره کوتاهی به مراسم روز قدس امسال و سخنرانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران کرد و ترجیح داد بیشتر بر روی اتفاقات شب گذشته مقابل منزل کروبی تمرکز کند.

همچنین سایت بی‌بی‌سی فارسی نیز هیچ خبری در مورد راهپیمایی عظیم روز قدس ایران منتشر نکرد و این سایت نیز به حوادث پنج‌شنبه شب و بامداد جمعه مقابل خانه کروبی پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد