سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

اوباما، پرورده دستان سیا

عضو پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا اعلام کرد
اوباما، پرورده دستان سیا

خبرگزاری فارس: عضو پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا "باراک اوباما "، رئیس جمهور امریکا را که گذشته مبهم و سؤال‌‌برانگیزی دارد، تربیت شده سازمان سیا معرفی کرد.

به گزارش فارس، "وین مدسن "، روزنامه‌نگار محقق و عضو پیشین آژانس امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با "پرس تی‌وی " گفت: اوباما و خانواده‌اش از جمله والدین، ناپدری و مادربزرگ وی با سیا و خانواده‌های صاحب نفوذی چون روچیلد و راکفلر ارتباط داشته‌اند.

مدسن در برنامه 3 قسمتی خود با استفاده از مدارک موجود نشان می‌دهد که باراک اوباما، "استنلی آن دونهام "، مادر وی، "لولو سوئترو "، ناپدری اندونزیایی او، همگی با سیا و جامعه اطلاعاتی امریکا در ارتباط بوده‌اند.
تاکنون بررسی‌های بسیاری درباره جزئیات عادی زندگی اوباما از سوی پژوهشگران و روزنامه‌نگاران مختلف از جمله مدسن با ابهامات فراوانی روبرو شده است.
به گفته مدسن، حامیان اوباما نیز به دقت تلاش می‌کنند گذشته وی را از انظار مخفی کنند. مدارک مربوط به دوران تحصیل اوباما در دبیرستان و دانشگاه، گذرنامه و اسناد تولد وی از جمله اسنادی هستند که به طرز مشکوک و خارج از قاعده‌ای از دسترس عموم خارج شده‌اند.
این مامور پیشین امنیتی گفت: ابهام درباره تولد اوباما در امریکا صحیح نیست و کاخ سفید از پیگیری این موضوع از سوی منتقدان و محققان استقبال می‌کند زیرا با باطل شدن این فرض تردید درباره گذشته اوباما کم رنگ می‌شود.
به گفته مدسن، ازدواج ماموران سیا با یکدیگر و نشو و نمای فرزندان آنان در محیط امنیتی و ادامه راه والدین، رسم تازه‌ای نیست و اکنون نسل سوم این‌گونه خانواده‌ها در جامعه اطلاعاتی امریکا به امور امنیتی مشغولند.
این روزنامه‌نگار همچنین تاکید کرد بسیاری از همراهان اوباما درباره گذشته وی سکوت می‌کنند و کاخ سفید نیز به خبرنگاران هشدار داده است در صورت پرس‌وجو درباره گذشته رئیس جمهور، ورود ‌آن‌ها به کاخ سفید ممنوع خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد