سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

شعاع عمل ایران در صورت تهدید به خاورمیانه خلاصه نمی‌شود

فرمانده ارشد سپاه استان سمنان:
شعاع عمل ایران در صورت تهدید به خاورمیانه خلاصه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان گفت: اگر دشمن بخواهد ایران را تهدید کند، شعاع عمل نظام فقط به خاورمیانه خلاصه نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سردار رمضانعلی استادحسینی صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان دامغان همزمان با هفته دولت اظهار داشت: اگر دشمن بکوشد تا منافع ما را تهدید کند، منافع خودش در سراسر دنیا مورد تهدید سربازان امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، موفقیت‌های دولت خدمتگزار را در چند روز اخیر برشمرد.
فرمانده ارشد سپاه حضرت قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: این پیروزی‌ها مرهون خون شهدا و صبر و تلاش ملت ایران به ویژه خانواده‌های شهداست.
استادحسینی ضمن اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا افزود: اگر دشمن بخواهد منافع ما را تهدید کند، منافع خودش در سراسر دنیا مورد تهدید سربازان امام زمان (عج) قرار می‌گیرد و دیگر شعاع عمل نظام جمهوری اسلامی به خاورمیانه خلاصه نمی‌شود.
وی اضافه کرد: پاسداران و بسیجیان گوش به فرمان رهبرشان از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
در ادامه این دیدار، مرتضی علی‌آبادی فرماندار دامغان در سخنانی ضمن تبریک پیروزی‌های اخیر نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: یکی از افتخارات استان سمنان به ویژه شهرستان دامغان حضور مقتدرانه در صحنه‌های مختلف دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون هم سپاه و بسیج همچون گذشته از حریم ولایت دفاع می‌کنند.
فرماندار دامغان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که امسال را به عنوان همت مضاعف و کار مضاعف خواندند، بیان داشت: باید همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم آروزی امام که همان ایجاد ارتش 20 میلیونی بود را تحقق ببخشیم.
وی افزود: نمایندگان دولت در شهرستان دامغان آماده هستند تا در تمام کارها برای پیشرفت اهداف نظام و شهرستان دامغان نهایت تلاش و سعی خود را داشته باشند.
در این دیدار فرماندهان ارشد سپاه استان و نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان نیز حضور داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد