سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

نیروهای مسلح آمادگی 100 درصدی مقابله با تهاجم دشمن را دارند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
نیروهای مسلح آمادگی 100 درصدی مقابله با تهاجم دشمن را دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نیروهای نظامی آمادگی 100 درصدی در مقابل تهاجم احتمالی امریکا و رژیم صهیونیستی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، روح‌الله نوری شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای کانون مطبوعات و رسانه‌های اصولگرای استان کرمان با اشاره به تعامل سپاه ثارالله استان کرمان با بسیجیان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بیش از 100 هزار نفر از بسیجیان استان کرمان در ضیافت افطاری سپاه ثارالله شرکت می‌کنند.

وی افزود: این ضیافت به منظور تعامل بیشتر بین سپاه و بسیجیان در سراسر استان کرمان انجام می‌شود و در مرکز استان 18 هزار نفر در این ضیافت در مجتمع‌های امام خمینی (ره) و سرو با فرماندهان و مسئولان سپاه پس از برگزاری نماز جماعت و افطار دیدار می‌کنند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در این دیدار نشست‌های برای مدیران استان، رؤسای دانشگاه، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج فرهنگیان، بسیج هنرمندان، بسیج مهندسان، بسیج ورزشکاران، طلاب، اصناف و ... پیش‌بینی و یا اجرا شده است.
وی با اشاره به تهدیدهای استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی آمادگی 100 درصد در مقابل تهاجم احتمالی آمریکا و اسرائیل دارند و البته دشمنان برآورد صحیحی از ملت ایران ندارند و در نخستین تهاجم خود در جنگ تحمیلی برآورد آنها اشتباه در‌ آمد و شکست خوردند.
نوری اظهار داشت: با توجه به ضعف برآورد استکبار از عمق ملت‌ها، آمریکا و ناتو در افغانستان و عراق هم متحمل شکست شدند.
وی افزود: امریکایی‌ها عمق بیداری ملت ایران را درک نمی‌کند و شناختی از ولایت ندارند و در ابهام به سر می‌برند و با توجه به فتنه اخیر که پیچیده‌تر و خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی بود، استکبار با محوریت آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و سران فتنه‌ و ایادی داخلی دنبال براندازی نظام اسلامی بودند.
نوری بیان داشت: بیداری ملت ایران و هوشیاری و تدابیر مقام عظمای ولایت این فتنه‌ها را خنثی کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حمله به جمهوری اسلامی ایران برای امریکا و به ویژه رژیم صهیونیستی خودکشی محض است و ملت ایران از اسلام و نظام خود همانند دوران دفاع مقدس حمایت می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد