سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

اسرائیل از لانه عنکبوت سست‌تر است

سید حسن نصرالله:
اسرائیل از لانه عنکبوت سست‌تر است

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز تاکید کرد که رزمندگان و شهدای مقاومت در جریان جنگ 33 روزه در تابستان سال 2006 میلادی بار دیگر ثابت کردند که رژیم صهیونیستی از لانه عنکبوت سست‌تر است.

به گزارش فارس به نقل از شبکه تلویزیونی "المنار " لبنان، "سید حسن نصرالله " در مراسم تکریم فرزندان شهدای مقاومت که در حومه جنوبی بیروت "ضاحیه " بیروت درحال برگزاری است، از شهدا و رزمندگان مقاومت و جانفشانی آنها ستایش کرد.
وی گفت: امروز روز شهادت جوانی است که در خانواده‌ای پرورش یافت که پدر گرامیش را در راه مقاومت از دست داد و او تحت سرپرستی مادر و خانواده‌اش و کمک موسسه شهید زندگی کرد تا به مرحله استقلال رسید.
دبیرکل حزب‌الله افزود: این شهید مقاومت با اراده خویش راه خود را برگزید تا مجاهدی در خدمت مقاومت باشند و کسی وی را ملزم به این کار نکرد تا اینکه در درگیری‌های عیناتا شهید شد که این درگیری‌ها بخشی از نبرد بزرگی بود که چند گردان نیروهای اسرائیلی (در جنگ تابستان 2006 میلادی) در آن برای تلاش جهت اشغال شهر "بنت جبیل " و رسیدن به ورزشگاهی که سخنرانی پیروزی را در سال 2000 میلادی در آن ایراد کردم، شرکت داشتند.
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به ادعای "ایهود اولمرت " نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آن زمان که گفته بود "اسرائیل از خانه فولادی مستحکم‌تر است " تاکید کرد: رزمندگان و شهدای مقاومت در آن روز بار دیگر ثابت کردند که اسرائیل از لانه عنکوت سست‌تر است.
وی تاکید کرد: این از ویژگی رزمندگان مقاومت است که راه خود را با اراده خویش برمی گزینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد