سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

انتقال گروهک منافقین به‌ کوههای مرزی ایران

اختصاصی فارس// با حمایت آمریکا از تروریست ها انجام می شود
انتقال گروهک منافقین به‌ کوههای مرزی ایران

خبرگزاری فارس: مقامات کاخ سفید پیامی به‌ شورای رهبری حزب کارگران کردستان ارسال کرده‌اند و از مقامات پ.ک.ک خواسته‌اند‌ تا اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقین در کوهای قندیل واقع در مرز ایران مستقر شوند.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اربیل، همزمان با نزدیک شدن زمان خروج نظامیان آمریکایی از خاک عراق و تصمیم قاطع دولت این کشور برای دستگیری و اخراج گروهک منافقین از عراق، مقامات آمریکایی از هم اکنون به‌ تکاپو افتاده‌اند تا قبل از خروج خود، گروهک تروریستی منافقین را در کوهها هم مرز با ایران مستقر کنند.

منبعی موثق از شورای رهبری حزب کارگران کردستان موسوم به‌ پ.ک.ک در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در اربیل، معامله‌ مقامات آمریکایی با شورشیان "پ.ک.ک " را فاش کرد.
وی اظهار داشت:‌ روز شنبه‌ پیامی از طرف مقامات کاخ سفید به‌ شورای رهبری شورشیان پ.ک.ک ارسال شده‌ که‌ در این پیام از مقامات پ.ک.ک خواسته‌ شده‌ ، اجازه‌ دهند اعضای گروهک منافقین در کوهای قندیل واقع در مرز ایران مستقر شوند.
وی در پاسخ به‌ این سوال که‌ مقامات آمریکایی در مقابل، چه‌ چیزی را به‌ شما پیشنهاد کرده‌اند؟ گفت: آنها به‌ ما قول داده‌اند که‌ در صورت قبول این شرط ، حملات ارتش ترکیه‌ علیه‌ ما را متوقف خواهند کرد.
این مقام بلند پایه‌ شورای رهبری شورشیان پ.ک.ک با بیان اینکه‌ هم اکنون این پیشنهاد در حال بررسی است به‌ پاسخ این نیروها به‌ درخواست مقامات آمریکایی اشاره‌ای نکرد.
سلسله‌ کوهای قندیل مناطق صعب العبوری هستند که‌ هم اکنون محل استقرار شورشیان پ.ک.ک و گروهک تروریستی پژاک است.
این مناطق هم مرز با ایران و ترکیه‌ است.
خبرگزاری فارس در آینده‌ای نزدیک جزئیات این پیشنهاد و پاسخ شورشیان پ.ک.ک را به‌ اطلاع خواهد رساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد