سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

استفاده نماینده آمریکا ازشال سبز برای حمایت ازجریان فتنه

استفاده نماینده آمریکا ازشال سبز برای حمایت ازجریان فتنه

خبرگزاری فارس: نماینده آمریکا نیز در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، با انداختن شال سبزی به گردن خود،‌ ماهیت این جریان را نشان داد.

به گزارش فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سرویس بین‌الملل شبکه ایران، در حالی که کشورهای غربی از هیچ تلاش انتحاری برای زنده نگه داشتن جریان فتنه فروگذار نمی‌کنند،‌ نماینده آمریکا نیز در حاشیه نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل، با انداختن شال سبزی به گردن خود،‌ ماهیت این جریان را نشان داد.

شورای حقوق بشر سازمان ملل دو هفته پیش با فشار سیاسی آمریکا و مغایر با آئین‌نامه این شورا، بیانیه‌ای را در مورد آنچه آنها "وخامت وضعیت حقوق بشر در ایران "‌ نامیدند، تصویب کرد.
در این بیانیه که با تلاش‌های بی حد و مرز آمریکا به تصویب رسید،‌ تاکید شده بود که کشورهای امضاکننده درصددند که اعلام کنند اپوزیسیون در ایران را فراموش نکرده‌اند.
در حالی که جریان فتنه به شدت تلاش می‌کند حمایت‌های غربی از این جریان را تکذیب کند، آمریکا بی‌ملاحظه به این تعارفات سیاسی، با هدف زنده نگه داشتن جریان فتنه، به زیر پا گذاشتن آئین‌نامه شورای حقوق بشر هم بسنده نکرد و در اقدامی که از سوی خبرگزاری رویترز نیز مورد توجه قرار گرفته است، حمایت را از آشوب‌طلبان تمام کرد.
نماینده آمریکا در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای اعلام همبستگی با جریان مرده فتنه در ایران،‌ به اذعان رسانه‌های غربی "شال سبز بر گردن انداخت " تا بر ماهیت واقعی جریان مذکور تاکید کند.
"ایلین چمبرلین داناهو " که جریان صدور بیانیه ضدایرانی را رهبری می‌کرد،‌ در حالی که با واکنش جدی کشورهای جنبش عدم تعهد روبرو شده بود،‌ اذعان کرد که "بیانیه مذکور در روند اقدامات شورای حقوق بشر بی‌سابقه بوده " و در عین حال چنین بدعتی را "یک پیروزی برای آمریکا " دانست.
گرچه چنین بدعتی از سوی شورای حقوق بشر بی‌اعتراض نماند و همانگونه که ذکر شد با واکنش کشورهای در حال توسعه، آفریقایی و جنبش عدم تعهد روبرو شد.
نماینده پاکستان به نمایندگی از 56 کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی مخالفت خود را با این بیانیه اعلام کرد و جلسه شورا به علت این مخالفت‌ها، برای چندین ساعت تعطیل و ادامه جلسه به بعداز ظهر آن روز موکول شد.
تلاش آمریکا برای قرائت این بیانیه در حالی صورت گرفت که ایالات متحده پیش از تشکیل این شورا، با تشکیل آن مخالفت کرده بود.
این شورا پیش از این، 15 مرتبه جنایات انجام شده توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است که در این شورا امری بی‌سابقه به شمار می‌رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
جابر چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.torkaman.blogsky.com

سلام اینکه سبز نیست داداش

هستی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ق.ظ

کور رنگی اگه داری بگو من دکتر آشنا دارم
این آبی فیروزه ای نه سبز!!!!!!!
در ضمن اگه انقدر احمقانه بخواین به هر چی که رنگ سبز داره برچسب سیاسی بزنین از فردا باید همه ی درختا رو قطع کنین البته از شماها بعید نیست

دوست عزیز در این تصویر اینطور نشون داده شده با برخورد نور به سبز کم رنگ آبی حاصل می شه در ضمن این رو من نمی گم در سایت های غربی این رو بیان کردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد