سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

مهار فتنه 88 قدرت رهبری و ملت را نمایان کرد

کالبدشکافی حوادث پس از انتخابات در گفت‌وگو با فارس/
خالقی: مهار فتنه 88 قدرت رهبری و ملت را نمایان کرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: مهار فتنه بعد از انتخابات قدرت و صلابت رهبر و امت حزب‌الهی ایران را بهتر نمایان کرد.

بشیر خالقی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: اگر هدف دشمنان انقلاب اسلامی از برپایی چنین فتنه‌هایی شکستن قدرت رهبری و ملت بود هرگز این آرزو برآورده نشد و نتوانستند بر آمال خود جامه عمل بپوشانند.

وی فتنه بعد از انتخابات را یک نمایش بی‌ثمر از سوی گروه‌های ضد انقلاب خارجی و داخلی عنوان کرد و افزود: در این نمایش و صحنه‌گردانی‌ها تنها چهره افراد متظاهر به اسلام و راه امام بیشتر نمایان شد و ما مشاهده کردیم که این افراد در دست دشمن همانند عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هیچ اختیاری نداشتند.
نماینده فراکسیون اصولگرایان مجلس به سرمنشأ فتنه‌های بعد از انتخابات اشاره کرد و گفت: اگر گروه‌ها و مطبوعات موسوم به چپ، ماه‌ها قبل از انتخابات سعی داشتند یک بدبینی و عناد را در جامعه گسترش دهند به دلیل آن بود که زمینه را برای حضور به اصطلاح روشنفکران طوری فراهم کنند که در تقابل با دولت نهم بتوانند اهداف خود را عملیاتی سازند.
این استاد دانشگاه با اشاره به برخی سیاه‌نمایی‌ها در دوران تبلیغات انتخاباتی اظهار داشت: استراتژی دشمن در منظر کلان و عمومی این بود که یک تقابل و دو دستگی بین نظام و مردم ایجاد کنند و حق اختیار را از این ملت سلب کنند.
وی یادآور شد؛ بعد از برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات در 22 خرداد عده‌ای فریب‌خورده با طرح شعارهای انحرافی با دشمن همسو شدند تا بتوانند ضربه‌ای کاری و کشنده را به نظام و ملت وارد کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به روند تدریجی فتنه‌های بعد از انتخابات اشاره کرد و افزود: در این فتنه‌ها همچنان همراهی مردم با رهبر شایسته جامعه را در صحنه‌هایی مختلف دیدیم و این ملت در دوران فتنه به انحاء مختلف این همدلی و ارادت را به نمایش گذاشتند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل فتنه‌های بعد از انتخابات را دارای فراز و نشیب‌های مختلف دانست و افزود: اگر این فتنه‌ها بعد از هشت ماه فراز و فرود پایان یافت و پرده از چهره ظاهرپرستان به کنار زده شد به دلیل آگاهی و بصیرت مردم در چنین حوادثی بود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: به شهادت دوستداران و حتی به اقرار دشمنان، این فتنه‌ها در یک بستر هیجانی اتفاق افتاد ولی با قدرت مردم ایران در مسیری کنترل یافته هدایت شد تا آسیب‌‌ها و پیامدهای ناگوار آن به کمترین حد خود برسد.
عضو مجلس هشتم به خبرنگار فارس گفت: حماسه‌آفرین 22 خرداد در برابر فتنه‌گران دو حماسه ماندگار دیگر در 9 دی و 22 بهمن خلق کردند و از سرمایه نظام که همان انقلاب و رهبریت بوده است و همچنین ارزش‌های اصیل شهدا دفاع کردند.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس هشتم بزرگترین شکست‌خوردگان این حوادث را آمریکا و انگلیس خبیث و سردمداران برخی گروه‌های تندرو در داخل عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد