سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

هوگو چاوز: چرا سازمان ملل اسرائیل را تحریم نمی‌کند؟

با شرم‌آور خواندن اقدامات ضد ایرانی
هوگو چاوز: چرا سازمان ملل اسرائیل را تحریم نمی‌کند؟

خبرگزاری فارس: رئیس‌جمهور ونزوئلا با اشاره به تناقض سازمان ملل در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی، مواضع این سازمان بین‌المللی را شرم‌آور دانست.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اسپانیولی‌زبان "آپوره‌آ "، "هوگو چاوز " رئیس‌جمهور ونزوئلا، مواضع سازمان ملل متحد در قبال تجاوزگری اخیر اسرائیل و برنامه هسته‌ای ایران را شرم‌آور خواند.
رئیس‌جمهور ونزوئلا اظهار داشت: در حالی که سعی در محاصره ایران به خاطر دفاع از حق خود در استفاده از انرژی هسته‌ای با اهداف صلح‌آمیز دارند، به اسرائیل اجازه همه گونه تجاوزگری را می‌دهند.
چاوز تصریح کرد: دوست ما "احمدی‌نژاد " گفت که مجازات‌های شورای امنیت برای کشورش پشیزی نمی‌ارزند و خوب گفت.
رئیس‌جمهور ونزوئلا ادامه داد: چرا اسرائیل را تحریم نمی‌کنند؟ آیا به اقدامات شرم‌آور امپراطوری آمریکا و متحدینش در جهان توجه می‌شود؟
چاوز یادآور شد که رژیم تل‌آویو حمله می‌کند، می‌کشد، قطعنامه‌های سازمان ملل را رعایت نمی‌کند و اخیرا هم با توسل به زور راه ناوگان کمک‌های بشردوستانه را بست و چند تن از اعضای آن را به قتل رساند.
رئیس جمهور ونزوئلا خاطرنشان کرد که این محموله برای مردم غزه حمل می‌شد که از چند سال قبل در محاصره و تحت تجاوزات اسرائیل هستند و هیچکس بدون اجازه این رژیم اجازه ورود و خروج به آنجا را ندارد.
چاوز افزود: سازمان ملل هیچ کاری نمی‌کند، چه شرم‌آور!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد