سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

"جرس" هک شد

به احترام رفراندومی که در روز 22بهمن برگزار شد و مردمی که رای دادند و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران بیشتر از این مهره بازی افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر می برند و از شما به عنوان مهره استفاده می کنند نباشید. فرزندان ایران زمین



یک گروه قدرتمند فعال در عرصه فضای مجاری که خود را "ارتش سایبری ایران" می نامد امروز سه سایت متعلق به جریان موسوم به "سبز" را از کار انداخت.
 
 این گروه سایتهای "کلمه" ، "جرس" و "تحول سبز" را هک کرده و در پیامی در این سایتها نوشته است:
 
« به احترام رفراندومی که در روز 22بهمن برگزار شد و مردمی که رای دادند و به احترام ملتی بزرگ و وطنی به نام ایران بیشتر از این مهره بازی افرادی که خود در آمریکا در امن و امان به سر می برند و از شما به عنوان مهره استفاده می کنند نباشید. فرزندان ایران زمین»
 
گفته می شود سایت "کلمه" متعلق به میرحسین موسوی است و سایت "جرس" زیر نظر عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت محمد خاتمی و محسن کدیور اداره می شود.
 
گزارشها حاکی است علیرضا رضایی از هواداران جنبش سبز که در هجو نویسی ید طولایی دارد در صفحه فیس بوک محمدعلی ابطحی تصویری از میرحسین موسوی ، محمدخاتمی و مهدی کروبی با مهر باطل شد منتشر کرده که در آن نوشته مردم کار را تمام کردند.
 
ارتش سایبری ایران پیش تر سایت محسن سازگارا کسی که هر شب در یک برنامه تلویزیونی به مخالفان یاد می داد چگونه از هک شدن سایشان جلوگیری کنند را هک کرده بود.

 

List of hacked websites

kaleme.com

rahesabz.net

kaleme.org

tahavolesabz.com

نظرات 1 + ارسال نظر
موج سبز, زدن تو دهنی به چابلوسین شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

عرض کنم به حضور عنبر بی خبر چابلوستان که بچه های موج سبز هر سه سایت جرس و کلمه و رهایی سبز رو پس گرفتند و تو دهنی محکمی به دشمنان مردم ایران امسال تو زدند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد