سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

رادان: منتظر صحنه های شگفت انگیزیم

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: تمهیدات ویژه‌‌ای پیش‌بینی شده تا مردم با آرامش و امنیت در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.



به گزارش فارس سردار سرتیپ احمد‌رضا رادان گفت: تلاش پلیس این است تا با برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای که در نظر گرفته مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.


وی اظهار داشت: مراسم امسال 22 بهمن ویژگی‌های خاصی دارد که به اعتقاد من با مراسم سال‌های گذشته متفاوت است اگرچه هر سال در راه‌پیمایی 22 بهمن شاهد حضور حماسه مردم و خلق صحنه‌های شگفت‌انگیزی هستیم.

سردار رادان گفت:خصوصیت مردم ایران این است که پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب آن را بزرگ می‌دانند و این انقلاب را زنده و پابرجا می‌دانند. ویژگی‌ راهپیمایی امسال به این واسطه که مردم در راهپیمایی حماسه 9 دی صحنه‌های زیبایی را خلق کردند، پرشکوهتر خواهد بود، این راهپیمایی، حماسه حضور معنادار وابستگی و عشق به ولایت و دلدادگی به انقلاب بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد: به اعتقاد من راهپیمایی 22 بهمن امتداد حماسه 9 دی است به همین منظور تمهیدات ویژه‌‌ای پیش‌بینی شده تا مردم با آرامش و آسایش بهتری در راهپیمایی شرکت کنند.

سردار رادان افزود: نیروی انتظامی با آماده باش کامل یگان‌های خود در سراسر کشور برای تمامی مأموریت‌ها آماده است و برای خدمت به مردم حماسه آفرین ایران از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

سردار رادان گفت: تلاش پلیس این است تا با برنامه‌ریزی و اقدامات ویژه‌ای که در نظر گرفته مردم با کمترین مشکل مواجه شوند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی افزود: در موضوع انتظامی با همکاری و همراهی مردم امنیت غرورآفرینی را هدیه خواهیم کرد.حماسه 9 دی در حقیقت اعلام انزجار مردم ایران از فتنه‌گران بود و در این موضوع هیچ شکی نیست 22 بهمن نیز امتداد آن حماسه بزرگ مردم خواهد بود.

سردار رادان گفت: مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تحمل رفتارهای ناهنجار و خارج از عرف را نخواهند داشت و این ملاحظات و خواست مردم مورد توجه جدی پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن هیچ نماد انحرافی، شعار انحرافی را تحمل نخواهند کرد و پلیس هم مانند مردم در قبال این‌گونه حرکات تحمل نخواهد کرد. اطمینان دارم سیل خروشان مردم مانند راهپیمایی 9 دی اجازه ظهور و بروز فتنه‌گران را نخواهد داد.

سردار رادان تأکید کرد: راهپیمایی 9 دی تشییع فتنه‌گران بود و روز 22 بهمن مردم فتنه‌گران را خاک‌سپاری خواهند کرد

نظرات 1 + ارسال نظر
۲۲بهمن سبز, چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:27 ب.ظ

امشب ساعت ۲۱ فریاد یاحسین میر حسین

انشاء الله فردا همه چیز معلوم خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد