سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

ایران برای حمله به تل‌آویو آماده می شود!

افسران اطلاعاتی سابق اسرائیل: ایران برای حمله به تل‌آویو آماده می‌شود!

روزنامه الشرق الاوسط که با گرایش‌های ضدایرانی آشکار منتشر می‌شود، در خبری ادعا کرد که یک گروه اسراییلی ادعا کرد ایران برای ورود به جنگ غیرمستقیم با اسراییل برنامه ریزی می‌کند.

به گزارش رجانیوز، گروه موسوم به مجمع دستگاه اطلاعاتی اسراییل که شامل افسران ارشد سابق اطلاعات اسراییل است، از بنیامین نتانیاهو خواستند خیلی زود حالت آماده باش اعلام کند چرا که حزب الله و حماس طی دو هفته اینده به حمله ای موشکی به اسراییل دست خواهند زد.

این ادعا در حالی مطرح شده است که رپیم صهیونیستی به‌طور دائم تهدید علیه ایران را در دستور کار دارد و به‌نظر می‌رسد با روشن شدن غیرممکن بودن چنین حماقتی، ترفند معکوس آن کلید خورده است.

الشرق الاوسط در ادامه گزارش خود ادعا می‌کند که آن‌ها همچنین خواستند اسراییل با حمله به ایران و بازوهای آن در منطقه طی حداکثر دو هفته مانع حمله حزب الله و حماس شود.

این گروه افزود: ایران ثابت کرده است در فعالیت نظامی غرب را پشت سر گذاشته است. در حالی که غرب غرق در تصورات باراک اوباما رییس جمهور امریکا مبنی بر این است که می‌توان با ایران از طریق دیپلماسی به تفاهم رسید این کشور از هر لحظه برای ادامه برنامه هسته ای خود استفاده کرد.

این گروه با اشاره به راه اندازی نیروگاه بوشهر مدعی است که ایران به زودی و با حمله نظامی به اسراییل همه را مجدداً غافلگیر خواهد کرد. برنامه راهبردی تهران این است که جنگ مستقیم را آغاز نکند بلکه آن را با عملیات انتحاری و از سوریه لبنان و نوار غزه انجام خواهد داد.

این گروه معتقد است که سوریه نیز با موشک هایی که قابلیت حمل سلاح غیرمتعارف را دارند وارد این جنگ خواهد شد و صدها اسراییلی را به قتل خواهد رساند.

به گفته این گروه ایران به خوبی می‌داند که حملات واکنش عصبی و ویرانگر اسراییل را در پی خواهد داشت و این همان چیزی است که ایران می‌خواهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد