سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

اخبار منتشر شده در سایت‌های ضد انقلاب را توهین به خود می‌دانم

ابطحی در گفت‌وگو با فارس:
اخبار منتشر شده در سایت‌های ضد انقلاب را توهین به خود می‌دانم

خبرگزاری فارس: ابطحی با بیان اینکه خبر منتشر شده در سایت‌های ضد انقلاب درباره فشار به وی و عطریانفر برای دادن نامه به کروبی و موسوی از اصل دروغ است آن را نوعی توهین به خود دانست.

محمدعلی ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با تکذیب برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تحت فشار قرار دادن وی و محمد عطریانفر برای نوشتن نامه به موسوی و کروبی با بیان اینکه بنده از وجود چنین نامه ای اطلاع ندارم اینگونه اخبار را نوعی جنگ روانی در مورد افرادی مانند خود و عطریانفر دانست.
ابطحی ادامه داد: شرایط فعلی کشور و وضعیت دسترسی ما به رسانه‌ها به گونه‌ای است که اگر بخواهیم مطلبی را منتشر کنیم یا نامه‌ای را بنویسیم می‌توانیم بدون هیچ فشاری آنرا در وبلاگ و یا رسانه‌‌ها انتشار دهیم.
وی با بیان اینکه این خبر از اصل دروغ است آن را نوعی توهین به خود دانست و گفت: ‌آنها با این اخبار اینگونه القاء می‌کنند که ما جسارت نوشتن نامه و مکاتبه با دیگران را نداریم.
ابطحی اضافه کرد: این خبرسازی‌ها بر اساس یک سری تحلیل‌های غلط صورت می‌گیرد که این تحلیل‌ها با اهداف خاص و ویژه‌ای شکل گرفته است.
ابطحی با بیان اینکه ما نباید در زمینی که دیگران برای ما طراحی کرده‌اند بازی کنیم تصریح کرد:‌ اصل این خبرسازی‌ها برای این است که فضای اختلاف، سوء‌ظن و بدبینی را در سطح کشور افزایش دهند.

نظرات 2 + ارسال نظر
م.آ, پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.harfedelam.blogsky.com

سلام شما رو لینک کردم اگر دوست داشتید میتونید منو با اسم حرف دل لینک کنید

مجتبی, پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:02 ب.ظ http://Chaparkhane.persianblog.ir

مرگ بر موسوی میگویی در حالیکه دوربین ها رو به تو است برای پخش مستقیم از کانال سراسری . من مرگ بر دیکتاتور میگویم در حالیکه باتوم ها رو به من است . تو را با اتوبوس می آورند و برای من خیابان ها را میبندند . تو را مردم مینامند و من را فتنه گر . تو امنیت شغلیت تامین شده و من نگران امنیت جانیم هستم . در میان شما پرچم و پوستر پخش میشود و در میان ما اشک آور و گاز فلفل . این است فرق من و تو....!
آری بگذار همان مغز فندقی باشم بگذرار کافر و بی دین باشمِ بگذار لامذهب و صهیونیست باشم ..اما خون خوار نباشم......

خوب خودت می دونی هرچی که می خوای باشی باش اول و آخرش فتنه گری همین....................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد