سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

مراسم تجلیل از رسانه‌های مورد هجمه جریان فتنه دوم خرداد در مجلس

یکشنبه هفته آینده؛
مراسم تجلیل از رسانه‌های مورد هجمه جریان فتنه دوم خرداد در مجلس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل و قدردانی از رسانه‌های مورد هجمه جریان فتنه که به افشاگری علیه این جریان پرداختند روز یکشنبه دوم خرداد در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، چندی پیش، پس از احضار برخی رسانه‌های افشا کننده جریان فتنه از سوی دستگاه قضایی، جمعی از نمایندگان ملت در نامه‌ای خطاب به دستگاه قضا از این اقدام قوه قضائیه انتقاد و خواستار تسریع در شکایت نمایندگان ملت از میر حسین موسوی شدند.
بر همین اساس امروز حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در جمع خبرنگاران پارلمانی از برگزاری مراسم تجلیل و قدردانی از رسانه‌های مورد هجمه و شکایت جریان فتنه در روز دوم خرداد خبر داد و گفت: یکشنبه هفته آینده طی مراسمی از برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و روزنامه‌های که در برابر جریان فتنه طی سال گذشته تلاش مجدانه‌ای داشتند و موجب بصیرت بخشی به جامعه شدند و در مقابل مورد هجمه و عصبانیت سران فتنه و جریان استکبار جهانی شدن تقدیر و قدرانی می‌شود.
وی افزود: در این برنامه که از ساعت 12 الی 13 روز یکشنبه هفته آینده در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود با تقدیم لوحی از مدیران این رسانه‌های انقلابی به دلیل افشای جریان فتنه تقدیر می‌شود.
این عضو ارشد فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به نامه جمعی از نمایندگان به رئیس دستگاه قضا برای سرعت بخشیدن به رسیدگی به شکایت نمایندگان از میر حسین موسوی، گفت: این نامه چند روز پیش آمده و قرار بود چهارشنبه گذشته از تریبون مجلس قرائت شود که به دلیل ضیق وقت این کار انجام نشد.
وی ادامه داد: در گام اول 80 نماینده این نامه را امضا کردند و سپس امضاهای این نامه به 135 نفر رسید و امروز بیش از 170 نماینده ملت آن را امضاء کرده‌اند که قرار است از تریبون مجلس قرائت شود.
رسایی در ادامه به دلیل افزایش این نامه اشاره کرد و افزود: برخی نمایندگان در روزهای گذشته نسبت به امضای این نامه مردد بودند اما پس از حمایت موسوی از پنج تروریست اعدام شده این نمایندگان شخصا مراجعه کرده و خواستار امضای این نامه شدند که البته بسیاری از شخصیت‌های مجلس و اکثر اعضای هیئت رئیسه به غیر از 2 الی 3 نفر این نامه را امضا کرده‌اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی, یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://chaparkhane.persianblog.ir

کسی که می خواهد جلوی حقیقت را بگیرد مثل کسی است که می خواهد با دستانش جلوی نور خورشید را بگیرد....!

آ, یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام دوست سبز من

اینو صفحه اول وبلاگت بزن که همه با هم روز 22 خرداد در خیابان ها ، به همه هم بگو
همه با هم روز 22 خرداد میریزیم توی خیابونها ، برای دفاع از حقمون و رسیدن به آزادی مون
مدیونی نیای
به همه دوستا و فامیلا و جنبش سبزی ها بگو
که 22 خرداد در خیابان ها.

بهش می گم!!!!!!!

شهرام, چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

شما سبزها فقط حرف مفت میزنین .....مفت میخورین وگونده .... میکنین اما بدونین که هیچ غلطی نمیتونین بکنین.
سبز یعنی یک چمن زار وسیع یونجه زار حامیان یونجه زار یعنی یک مشت گاو وگوسفندو الاغ ونشتخوار

قابل توجه سبزها نشتخوار=هر حیوان نشخوار کننده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد