سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

سیاست روز

تحلیل و بررسی مسائل مهم جهان و ایران

راهپیمایی خواهران بسیجی شیراز در اعتراض به بدحجابی

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بقیه‌الله سپاه شیراز خبر داد:
راهپیمایی خواهران بسیجی شیراز در اعتراض به بدحجابی

خبرگزاری فارس:نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بقیه‌الله سپاه شیراز گفت: راهپیمایی خواهران پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان شیراز در اعتراض به بدحجابی فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام شعبان اسماعیلی بعد از ظهر امروز طی نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: از هشتم تا 14 خرداد ماه ویژه برنامه‌های هفته زن توسط ناحیه مقاومت بقیة‌الله سپاه شیراز برنامه‌‌ریزی شده است و به اجرا درمی‌آید.

وی ادامه داد: دیدار فرماندهان پایگاه مقاومت خواهران بسیج با امام جمعه شیراز، اجرای برنامه‌های ورزشی در سطح پایگاه‌های مقاومت، برگزاری جشن میلاد کوثر در حرم احمدبن‌موسی (ع) از ویژه برنامه‌های میلاد بنت رسول اکرم است.
اسماعیلی بیان داشت: راهپیمایی خواهران پایگاه‌های مقاومت بسیج از خیابان احمدی تا شاهزاده قاسم در اعتراض به بدحجابی و عملکرد سست مدیران در مقابله با جنگ نرم از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بقیه‌الله سپاه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه بقیه‌الله شیراز گفت: دهم خرداد ماه همایش تخصصی زنان و دیدار با خانواده‌های شهدای زن و 11 خرداد برنامه غنچه‌ها با حضور خردسالان مهدهای کودک در فرهنگسراهای طاووسیه برگزار می‌شود.
اسماعیلی ادامه داد: ‌12 خرداد اعزام کاروان‌های مختلف در قالب 18 هزار نفر به مرقد امام خمینی را در دستور کار داریم و 13 خرداد ماه جاری غبارروبی گلزار شهدای زن توسط بسیج خواهران انجام می‌شود.
وی گفت: 14 خرداد نیروهای بسیج به شکل به هم پیوسته و یکپارچه در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در ناحیه بقیه‌الله سپاه شیراز ابراز داشت: ساماندهی ضابطان امر به معروف و نهی از منکر و آموزش‌ ناصحان از جمله برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج است.
وی اضافه کرد: اجرای پروژه ارشاد، جذب حداکثری و دفع حداقلی در برنامه‌های پیشگیری و مشاوره در حوزه‌های مقاومت در مورد خانواده‌ها نیز از اولویت‌های بسیج ناحیه بقیة‌الله است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد